czwartek, 6 lutego 2014

"Fałszywość"




***


Bywają ludzie dobrzy - uczciwi
Bywają ludzie źli - nieszczęśliwi

Zła z Ciebie dziewczyna
Okropna dla świata
Nic dobrego nie przyniesie
- Ha! Tylko figle płata


Błotem obrzucona osoba
Mimo niewinna - wzgardzona
Sprawiedliwość?
- Mamy jej brak
Uczciwość?
- Zapomniany smak

Chciałabym cofnąć czas
Spojrzeć inaczej na świat
Gdzie błąd popełniłam?
Kiedy z drogi zboczyłam?

Zazdrości doświadczyłam?
Wrogość stwierdziłam
- Ze strony najbliższych

Źli ludzie chcą złego
Pyta mój rozum "dlaczego"?
Odpowiedź nieznana
Byś może zakazana

Śmieszna jest wrogość innych
Do osób niewinnych
Skąpanych w kłamstwie

Widzisz swój błąd?
Ja Twoim zgubieniem się karmie
Życzę Ci szczęścia
W świecie gdzie w szpony zła wpadniesz


***



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz