wtorek, 18 lutego 2014

"Fantazja"



Rozdziera się moja dusza,
Strach ją skutecznie zdusza
O, melancholio!

Chce zabić w sobie uczucia.
Miłość mnie wewnętrznie wykrusza.
Znajdę Cię!

Ciężkim obuwiem z metalu,
Skrzywdzę Cię pomału,
Zabiję!

Skrzydła mi rosną cierniste,
Będę Twoim diabłem,
piekłem - zaiste.

Torturować Cię pragnę  jedynie.
Aniołem byłam.
Upadłam! Przeżyłam.


Kochanie żałujesz zapewne?


Mój plan wprowadzę w życie.
Nie spierdolisz,
Ukażę Twoje oblicze.

Zobaczą kim jesteś!
Gnijesz!  Utopie Cię w Twoim kłamstwie,
Karmie się Twoim plugastwem.

Uważasz, że jestem dziecinna?
Możliwe bo oddałam Ci serce czyste...








2 komentarze:

  1. Dziewczyno ogarnij się...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie rozumiem Twojej jakże uargumentowanej wiadomości. Mój blog to też moje myśli. Piszę to co mi do głowy przychodzi. Akurat o ten wiersz, raczej to co w nim jest zawarte poprosiła mnie jedna osoba i oto powstał. Jak już wspomniałam nie każe nikomu ich czytać. Jesteś, czytasz - ciesze się. Jesteś, czytasz, hejtujesz- nie rozumiem Cię. Sam/a może coś napisz zanim zaczniesz oceniać chyba, że piszesz to chętnie przeczytam. Na przyszłość wypowiadaj się bardziej rzeczowo i używaj argumentów bo taki komentarz - wybacz. Nie trafi do mnie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń