poniedziałek, 20 stycznia 2014

"Marzy mi się"


~ * ~


Marzy mi się świat spokojny,
Wiecie - taki bez wojny,
Marzy mi się świat hojny,
Wiecie - taki porządny.

Marzy mi się spokojne życie,
Wy też to widzicie?
Że Mimo upływu lat,
Świat nie pojął swych wad.

Marzy mi się bark ubóstwa.
Łatwo przechodzi przez usta.
Ciężko pojąć prawdę,
A świat nie zmieni się tak nagle.

Marzy mi się jedzenie bezkresne,
Głód - uczucie bolesne.
Wody nam ciągle braknie,
Nie spadnie ona z nieba tak nagle.

Marzy mi się brak przemocy,
Zwykły sen, toniemy w bez mocy.
Dobroć - cóż to takiego?
Człowiek zabije z powodu żadnego.

Marzy mi się sen wieczny.
Nie jest bardzo konieczny;
Chodź jeśli mam widzieć to cierpienie,
Wolę czekać na zbawienie .

Marzy mi się powrót Boga.
Może to moja trwoga?
Zasada jedna - pamięta,
Bóg nas kocha, chodź nie pamięta.

Marzy mi się rodzina wspaniała,
Taka prawdziwa, nie zakłamana;
Chodź stara się człowiek jak może,
To na nią jednak liczyć nie może.

Marzy mi się szczęście wokoło ,
Ono powstanie gdy uniesiesz swe czoło .
Spójrz na innego, potrzebuje pomocy,
Nie bądź zły - utoń w dobroci. 


~ * ~







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz