czwartek, 16 stycznia 2014

Kolekcja kartek


Witam!
To jest mój  pierwszy post w 2014 roku.
Chciałabym  Wam dzisiaj pokazać moje najnowsze kartki ozdobne.
Są one wyjątkowe, ponieważ zostaną wręczone osobom bardzo
bliskim memu sercu.  Mam nadzieję, że chodziarz w taki mały,
symboliczny sposób zapadnę im w pamięci. Pragnę by,
dane osoby patrząc na te kartki w przyszłości pamiętały,
że była kiedykolwiek w ich życiu taka osoba jak Justyna.
 Osoba, która nigdy nie wyrazi swojej wdzięczności za pomoc
otrzymaną od tych kilku wspaniałych osób.
Wierzę, że w przyszłości, tak jak teraz będzie
nas łączyła bardzo gruba nić, która zwie się przyjaźnią.
Dziękuje tym osobą, że są i pomagają mi
omijać różne przeszkody, które stawia na mojej drodze życie.
Pragnę byście wiedzieli, że w moim chodź
pękniętym lecz kochającym serduszku zajmujecie szczególne miejsce....



<3








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz