środa, 12 grudnia 2012

Woodstock

     Niestety to trochę spóźniony post, ale niedawno założyłam tego bloga.
1 - 4.  08. 2012r. Odbył się 18 przystanek Woodstock , na który miałam okazje pojechać.    
Wiadomo, że każdy będący na Woodstocku chce wykazać się jak największą  inwencją twórczą by zwrócić na siebie uwagę. 
          Otóż  ja  również nie chciałam, że tak powiem odstawać więc stworzyłam transparent, który nie ukrywam kosztował mnie wiele czasu i cierpliwości. Udało mi się go dokończyć w niecałe dwa dni  a prezentował się wspaniale. 
      Spacerując po "wolnej ziemi" ( na woodstocku każdy czuje się wolny, zapomina o wszystkich problemach) z podziwem patrzyłam na różne oryginalne pomysły zwrócenia na siebie uwagi np. czołg zrobiony z samochodu, niewidzialny człowiek czy chyba najpopularniejszy transparent "Mamo żyję".
Czyż to nie wspaniałe, że ludzie maja takie oryginalne pomysły?
                  


                                   
      
                                   
  
                                   
                                                                          
                                   
                                                                           
                                                                         
                                                      

5 komentarzy:

  1. Widzę, żę usunełaś mój komentarz:)
    No tak,Mogłem się tego spodziewać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzisz to jest blog o rękodziełach ogólnie sztuce. Wiem, że na woodstocku chodzi głównie o muzykę ale ja spojrzałam na niego ze strony artystycznej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spojrzałaś ? Sorry,ale Ty nie masz strony artysty... ale jest taka prawda . Tylko się nie obraź :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, cenie sobie każdą uwagę. Akurat twoje zdanie ma niewielkie znaczenie dla mnie ale miło, że się udzieliłeś :)

    OdpowiedzUsuń