czwartek, 13 grudnia 2012

"Cierpienie"



Widzisz że żyję?
Może to prawda bo serce biję,
i gdy dotkniesz to puls odkryjesz.

Ale moja dusza już prawie zanikła,
bo te całe cierpienie co widzę,
to od środka mnie zabija.
Moje oczy widzą czerń,
moje słowa są puste jak sen.
Moje serce już nie umie  w stu procentach kochać,
tylko cierpieć i po nocach szlochać.

Na de mną są ciemne chmury,
po de mną czarna dziura,
jeżeli mnie lubisz to daj szczere słowa.
Nie kłam mi w oczy, gdy prawdy się boisz
powiedz to co czujesz
i nie chowaj się już dłużej...

Tam pobicie tu rozstanie,
każdy cierpi co to komu daje?
Wyzywanie, zastraszanie.
Za tak wielkiego się uważasz?
To zastanów się nad swym postępowaniem...
Nie przeklinaj i innych nie dobijaj,
tylko bądź dobry i tak trzymaj.

Moje życie czarno białe.
Anioł śmierci zabrał kolory całe.
Zostawił mnie samą zupełnie.
a Wy tlen zabieracie i jeszcze bardziej
w stronę śmierci przybliżacie.

Ból, Ból,
tylko to widzę i czuję.
krzyki, wrzaski, cierpienie.
Sięgnąć po tabletki, to dobry pomysł?
Stracę życie to może wtedy mnie wspomnicie.
Wtedy zobaczę kto mnie  kochał
ale  w piasku już was nie ukocham.
W niebie może szczęścia zaznam
i z góry promienie Wam będę dawać.
modlić się też by Wam lepiej życie potoczyło się.

Gdy mi smutno las wzywa mnie do siebie,
czuję że jestem w swoim świecie .
Sama tylko drzewa dookoła
tylko one we mnie wierzą i krzyczą do góry głowa.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz