piątek, 21 grudnia 2012

Utalentowani


     Witam, chciałabym Wam dziś przedstawić dwie osoby, które wywarły na mnie duże wrażenie tym co zrobiły. Pierwszą osobą jest moja mała siostrzyczka ma zaledwie 8 lat, a stworzyła ślicznego aniołka! Wchodząc po szkole do domu moje oczy od razu poleciały w jego stronę , no bo jak można nie zauważyć tak pięknego anioła ? Wygląda wspaniale i pasuje do koloru ścian w pokoju ;D
       Druga to moja przyjaciółka, dała mi w prezencie coś bezcennego niektórzy powiedzą , że to tylko kartka ale dla mnie to coś wyjątkowego. Zrobiła ją z  myślą o mnie, włożyła mnóstwo pracy i serca. Jest prosta,  niema nadmiernego przesadzenia z ozdobami  i dzięki temu jest po prostu piękna!
Bardzo mnie cieszy fakt, że otaczający mnie najbliżsi mają tak wielki potencjał i mam nadzieje  iż go nie zmarnują.

                                          

                                          

                                          
                                                                        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz