poniedziałek, 17 grudnia 2012

Aniołki

              Dzisiaj chcę wam pokazać moje aniołki zrobione z masy solnej. Tworzenie ich nie było łatwe w dodatku męczące . Jak zwykle mój uparty charakter pomógł mi dojść do celu :) Powstało ich całkiem dużo, a połowa z nich została już rozdana i sprzedana :D Będę pokazywała Wam więcej moich wyrobów z masy solnej, ponieważ niedługo będę prowadziła własne warsztaty właśnie w tej dziedzinie :) Mam nadzieję że Wam się podobają.
                                                                                        

          
                
  


       

       




                                                                                     
                                                                                             

1 komentarz:

  1. Prześliczne! Nigdy nie umiałam robić nic z masy solnej. :) Naprawdę coś superaśnego!

    OdpowiedzUsuń