wtorek, 1 kwietnia 2014

"Zwą mnie"




Witam Was! Dawno się nie odzywałam z wiadomego powodu : ( Można powiedzieć, że wena wróciła. Z góry Was przepraszam ale ostatnio przepełniają mnie tylko negatywne emocje ze względu na pewne sytuacje...
Postaram się to naprawić niebawem :3





Zwą mnie patologią,
Zwą też czarnym dniem,
Zwą lawą gorącą
Ale też czystym złem .
Roznoszę choroby groźne.
Wiem o tym, wiem.
Szatan tez istnieje ,
Jestem jego tłem!
Wszystko co okropne,
W duszy swej posiadam.
Pluję tylko krwią!
A dobrych cech nie posiadam.
Oszukuje wszystkich ludzi ,
Okrutne rzeczy sprawiam .
Złość i nienawiść  
- Dwie połowy mego świata
Na czarno wszystko widzę
O czarnych rzeczach marzę.
Czarne myśli o mnie macie ,
Szkoda, że mnie nie znacie.





                                                                                                                                                                                                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz