sobota, 12 kwietnia 2014

"Koncert"




Witam Was! :D
Wczoraj miałam okazje być na niesamowitym koncercie zespołu Kabanos. Nazwa chodź śmieszna, lecz bardzo pasująca do treści jaką nam przekazują. Jest w niej bardzo dożo symboliki, ona aż wypływa z ich mądrych, często zabawnych tekstów. Ten zespół jest wyjątkowy, osoby należące do niego bardzo dbają o sowich fanów ( wczoraj na własnej skórze się przekonałam) oraz mają bardzo dobre serce z tego co zauważyłam. Chciałabym podziękować zarówno zespołowi jak i osobom z którymi spędziłam tak świetnie czas. Udało mi sie zdobyć chyba po raz pierwszy wszystkie autografy zespołu. Bardzo dziękuję za to wokaliście! To zdarzenie nigdy nie zniknie z moich wspomnień lecz będzie jednym z najlepszych :D Serdecznie zachęcam do posłuchania niektórych piosenek. Osobiście polecam "Chmurki", "Brzydota" oraz "Zabawka" to jedne z wielu dobrych piosenek tego zespołu.










2 komentarze:

  1. Posiadasz tumblra, twittera albo aska, cokolwiek gdzie można napisać, zadać pytanie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, możesz mi zadać pytanie na poczcie - justynka0055@wp.pl. Mam nadzieję, że nie przeczytam niemiłych rzeczy. Czekam :)

    OdpowiedzUsuń