niedziela, 30 czerwca 2013

"Kłótnia"


Wymiana złych zdań między nami
Prowadzi do smutku
Oraz łez z oczu naszych
Czy chwycisz mą dłoń
Zaprowadzisz w miejsce
Gdzie szczęście podniesie mi skroń
Stawiam kroki w Twoja stronę
Czy klif osunie się a ja utonę w swej trwodze
Radość ucieka z nas jak życie
Złapiesz mnie gdy upadnę jeszcze niżej
Wzajemnie krzyki i cierpienie
Nie na tym miało polegać wybawienie
Serce bije coraz wolniej
Boże niech pomogą modły moje
Ciało odmawia posłuszeństwa
Czy tak kończy się życie bez Twojego serca
Obejmij mnie czule
Widzisz co do Ciebie czuje
Me oczy nabiorą koloru
Gdy nasze relacje zaznają spokoju



1 komentarz:

  1. Ten wiersz zdruzgotał moje serce. Ja też ostatnimi czasy przeżywałem to ze swoją dziewczyną. Zrozumiałem, że czasem zbyt bardzo chcemy by było jak najlepiej, psując to wszystko i pogłębiając przepaść nas dzielącą. Brawo!

    OdpowiedzUsuń