sobota, 9 marca 2013

Rysunki 2


Witam dziś znowu przeciwstawię Wam kolejne rysunki, myślę że takich postów będzie więcej bo bardzo lubię rysować :-) Zazwyczaj są to postacie z mangi, gier lub żywe istoty jak w tym przypadku poniżej. Osobiście mam tak, że gdy trzymam w ręku ołówek to czuje się szczęśliwa. Może nie jestem profesjonalistką ale robie to co daje mi szczęście, nie poddaje się gdy mi coś nie wychodzi a wręcz przeciwnie, stawiam sobie  coraz to wyższa poprzeczkę by się doskonalić. Wracając do tego ołówka - gdy go trzymam to zapominam o świecie jestem tylko ja i kartka, to jest coś wspaniałego a później to uczucie dumy, że zrobiłam coś sama i to jest coraz lepsze. Życzę każdemu kto lubi rysować takiego podejścia do sprawy. :-)







   

1 komentarz:

  1. Oby tak dalej a nie długo zobaczymy rysunki w galeriach sztuki :D

    OdpowiedzUsuń