wtorek, 12 marca 2013

"Przyjaciele"



Każdy z nas jest tylko człowiekiem, nie potrafimy samemu wzmagać się z trudami codziennego życia.
Czasem bywają momenty upadku, załamania, w takich chwilach człowiek myśli, że chce być sam ale tak na prawdę, potrzebuje kogoś nie po to by otrzymać pocieszenie, tylko tak na prawdę po to by ta druga osoba zwyczajnie była. Każdy z nas ma taką osobę, bądź osoby nazywamy ich swoimi przyjaciółmi.
Oczywiście przyjaciel nie jest po to, by tylko podnosić z upadku. Przyjaciel rozumie cię bez słów, powstrzyma gdy robisz głupoty, płaczę razem z tobą, śmieje się, wygłupia, odda za ciebie życie, nie wyjawi tajemnic, wysłucha oraz doradzi. Osobiście czuje wielką dumę bo posiadam takich przyjaciół, na prawdę nie potrafię wyrazić słowami jak bardzo im dziękuję, że są.  Dzięki nim ja również tu z Wami jestem. Oni sa moim natchnieniem dzięki któremu piszę, są tlenem dzięki któremu żyje. To co do nich czuję wyraziłam w sposób jaki najlepiej potrafię, napisałam wiersz, który wypłynął prosto z mego serca.





Dziękuję Wam za wspaniałe chwile
Za pomoc dzięki której żyję
Za uśmiech tak ciepły i czuły
Za szczerość w momentach zguby

Czyżby Bóg maczał w  tym palce?
Bo mam przyjaciół
Za których oddam życie w każdej walce
W momentach  upadku, załamania
Podajecie dłoń bym powstała

 Co by się ze mną stało
Gdyby życie mi Was odebrało
Nie chcę nawet o tym myśleć
Kocham Was
 I wiecie że w każdej chwili
Na mnie liczyć możecie

Chodź jest Was tylu
Ile placów jednej dłoni
Każdy z Was jest jedyny
Wyjątkowy
Przy was mogę być sobą
Pluć mlekiem z nosa
Rechotać jak żaba
Chodzić z plastrem na czole
Zwyczajnie robić to co mi serce podpowie

Wiem że mi krzywdy zrobić nie dacie
Nawet na mnie nakrzyczycie
Jak robię głupoty
Przez które mogę zniszczyć sobie życie

Gdy wspólnie spacerujemy
Zagłuszamy śmiechem wszystkie szmery
Czasem w ciuchach do wody wleziemy
Czy to nie jest wspaniałe?
Dzięki Wam mam życie różami usłane


Przyjaciel nie ten kto jest gdy czegoś mu brakuje
Przyjacielem jest ten kto płaczę razem z Tobą
Gdy smutek twoje serce ukuje

Jesteście
Moim życiem, tlenem, natchnieniem
Dziękuje że jesteście
Mój charakter znosicie
Moje życie tęczą barwicie
Przepraszam z moje zachowanie
  W momentach  gdy przeżywam załamanie




Z dedykacją dla tych wyjątkowych :

Natalia
Ciocia Dorotka
Ciocia Krysia
Łukasz
Kamilka
Anita

Piotrek
Filip



 


3 komentarze:

  1. Justynko pięknie dziękuję za piękne słowa...nie jedna łezka zakręciła mi się w oku... dobrze jest wiedzieć, że warto być ... lecz pamiętaj o tym, że każde z Twoich słów może zostać przeze mnie wykorzystane przeciwko Tobie - " I wiecie że w każdej chwili Na mnie liczyć możecie" :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. 42 yr old Desktop Support Technician Hermina Norquay, hailing from Cottam enjoys watching movies like "Legend of Hell House, The" and tabletop games. Took a trip to Timbuktu and drives a E-Class. zawartosc

    OdpowiedzUsuń