sobota, 9 lutego 2013

Inicjał

                  Chodź uczęszczam do szkoły sportowej, to mimo to zadają tam bardzo ciekawe, jak dla mnie zadania domowe. Dziś chciałabym Wam pokazać moją ostatnią pracę domową ;D Mianowicie, chodzi o gotycki inicjał swojego imienia, bądź nazwiska. Niestety, moje imię mi się nie podoba i jest nieco trudniejsze to wzięłam literkę od nazwiska :) Może wyjaśnię o co chodzi z tymi rysunkami w środku. Więc, to jest miniatura mojego własnego pomysłu.

                                     Symbolika:
                                                              
                          Pędzel - moja pasja, hobby
                          Kobieta - naturalne piękno
                          Gołębica - wolność, miłość
                          Oko - coś co nie zmienia się z czasem
                          Piramida - Moje marzenie




                                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz